En lång dag

2013-04-20 | 23:11:24 | Allmänt | 1 Kommentarer
Idag har  minst sagt vart en lång dag, med full fart från morgon till kväll. Större delen av dagen spenderades på Bollebygds ridklubb på grönt kort kursen. Det var faktiskt väldigt intressant även fast det var sjukt mycket man skulle kunna och en väldigt massa att lära in. Det finns så mycket konstiga regler att man blir helt förvirrad. Men en sak som var väldigt skönt var att det bara var jag och två andra tjejer som var med på kursen, så det var väldigt lugnt och man kunde fråga om allt man undrade. Kursledaren hade gott om tid att förklara allt man inte riktigt förstod. Förutom allt det teoretiska så gjorde vi lite praktiska saker också, som t.ex lasta och visa häst för hand.
 
Jag var hemma till 4 ungefär och då träffade jag Sanna i några timmar. Vi mest chillade och pratade. Supermysigt såklart! Sen blev det att fixa stallet lite snabbt innan jag drog hem för att käka middag och se på Kick-Ass med min brorsa.
 
Nu har jag varit i stallet en gång till eftersom jag lyckades glömma att blanda betfor till imorn förra gången. Smart... I vilket fall så är jag grymt trött och kommer troligtvis att ramla av stolen när som helst, haha, så det får nog snart bli att gå och lägga sig även fast klockan inte är så värst mycket. Imorgon kommer det antagligen att bli ännu mer som ska hinnas med och då skadar det inte att vara lite utvilad! Kanske att jag sätter på ett avsnitt av PLL först, vi får se.
 
Godnatt!
 
Bjuder på en gammal ovisad bild :)

Kommentarer
» Tuuli Elmgren

Sv; Tack!

2013-04-21 | 07:55:58
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback