En ny dag – en ny möjlighet!

2013-04-04 | 08:54:32 | Allmänt | 0 Kommentarer
Vet inte vad jag skrev på rubriken, haha. Jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva...
 
Igår fick jag gjort en hel del faktiskt! Jag skrev nästan klart min deckare, det är bara slutet och en renskrivning kvar på den. Ezmeralda fick en lång uteritt på nästan två timmar och sen en dusch. Att duscha henne gick förvånansvärt bra faktiskt! I höstas hade vi jätteproblem när jag skulle spola benen, hon har ju extrem vattenskräck... Men nu spolade jag hela kroppen och hon var bara lite stressad, men mycket lugnare än sist. Jag fick också smörjt alla tre sadlarna, tränset, båda tyglarna, stiglädren och ena sadelgjorden. Det kändes väldigt bra att få gjort det och dessutom var det rätt mysigt att sitta ute i solen och putsa :) Sen drog jag hem till Sanna och hade filmkväll och sov hos henne och nu är jag hemma igen efter att ha gått upp tidigt och morgonfodrat.
 
Idag ska jag hinna med att sticka ut och springa en runda, mocka hos kaninerna och göra klart det skolarbete jag har kvar. Ezmeralda ska jag longera tror jag, det var ett tag sen och hon brukar tycka att det är jättekul.
 
Ni får ha en fin dag nu! Har både ett tidsinställt om uteritten igår och ett med bilder från i tisdags så bloggen kommer inte att stå tom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback