Goodmorning!

2013-04-24 | 06:17:46 | Allmänt | 0 Kommentarer
Så var det onsdag igen då. Jag har egentligen inget emot onsdagar, de brukar gå rätt så fort och det är jag tacksam för.
 
Dagens planer är än så länge att rida ut på Ezmeralda i eftermiddag. Egentligen skulle vi ha longerat, men nu så ska vi få sällskap av Sanna på Gloi och det är för bra för att säga nej till, haha. Det kommer säkert bli jättemysigt! Jag och Sanna har inte kunnat rida ut tillsamans sen i början av förra sommaren då vi red ut nån gång på Charm och Betty innan Charm blev så dålig. Så det blir nog roligt :)
 
Men nu ska jag gå ut och mata kaninerna innan det blir dags att dra sig bort till stallet för att morgonfodra hästarna! Ni får ha en bra dag!
 
 
Såhär brukar Gloi hälsa godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback