Grattis Ezmeralda!

2013-04-24 | 08:30:00 | Ezmeralda | 1 Kommentarer
Idag är ingen vanlig dag, för det är Ezmeraldas födelsedag!
 
Jag kom på detta när jag var i stallet och skulle fylla i datumet på träckprovet jag skickade in på vägen hem. Det är faktiskt den 24 april och precis idag för 5 år sen kom min lilla prinsessa till världen! Så alltså är jag nu stolt ägare till en 5-årig liten grå P.R.E korsning. Jag hoppas verkligen att jag får fira många, många fler av hennes födelsedagar med henne!
 
Problemet är bara vad hon ska få för något gott... En vanlig häst hade jag lätt gjort en knäckebrödstårta med riven morot till, men Zessan tycker varken om knäckebröd eller morot... Hmm. Jag får väl göra nånting med äpple och den där örtmüslin hon älskar. Det blir säkert bra det med!
 
För 5 år sen...
 
Och nu!

Kommentarer
» Alma

Superfin häst! Grattis :)

2013-04-24 | 13:52:19
URL: http://sundqvistalma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback