Lördagmorgon

2013-04-20 | 06:34:17 | Allmänt | 1 Kommentarer
Godmorgon på er allihop!
 
Idag ska jag på grönt kort kurs i Bollebygd 10 - 15. Det känns verkligen jättebra att jag fick tips om denna kursen då jag har letat efter en sån kurs jättelänge. Så nu ska jag få tagit mitt gröna kort och sen kanske ni får se mig och Ezmeralda på tävlingsbanorna i höst, vem vet? Någon som vet om det är svårt? Jag har blivit såhär lite orolig att jag inte kommer att klara det...
 
Ikväll har jag egentligen inget planerat än så länge. Ezmeralda ska i vilket fall få vila, det förtjänar hon efter att ha varit så duktig igår. Inlägg om ridpasset kommer upp lite senare för nu ska jag dra mig bort till stallet och morgonfodra pållarna!
 
Vad ska ni ha för er idag?
 
 

Kommentarer
» Maja - Ryttarinnornas

Lycka till på kursen, det kommer säkert gå jättebra! :)

2013-04-20 | 07:31:45
URL: http://ryttarinnornas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback