Lördagsplaner

2013-04-13 | 10:31:53 | Ezmeralda | 4 Kommentarer
Idag ska jag försöka få gjort så absolut mycket som det bara går. Vädret är grått och tråkigt, så inspirationen är på noll, men nu ska jag ta tag i mig själv och faktiskt få gjort allt det som behöver göras. En lite rolig grej är att jag äntligen lyckats hitta en grönt kort kurs! Så om någon bara kan köra mig till Bollebygd nästa helg kommer det att bli jättebra :)
 
Gloi kommer ju som sagt imorn. Det är väl typ det enda jag har tjatat om här, så ni borde veta det vid det här laget, haha. Så alldeles strax ska jag och mamma bort till stallet för att fixa iordning. Hela den boxen han ska stå i är fylld med halm just nu. Den ska vi flytta och höbalarna måste vi också flytta. Vi har köpt två nya sadelhängare som ska skruvas upp i sadelkammaren och sen ska jag städa lite. Det blir säkert jättebra!
 
I eftermiddag ska jag och Ezmeralda åka och träna förhoppningsvis. Det har blivit lite krångel med tiderna, så det kan bli så att vi åker imorn istället, vi får se. Men i vilket fall så får vi ett ordentligt träningspass. Kan vi inte åka idag så tar jag och rider ut en lång runda istället.
 
Jag har en hel del läxor och pluggande att ta tag i också. Suck. Det tar aldrig slut... Man kan i alla fall trösta sig själv med att det bara är 7 veckor kvar till sommarlovet.
 
Vad ska ni ha för er i helgen?
 
 
Jag behöver verkligen lite nya bilder... Kan försöka få med brorsan ut med kameran nån dag om vädret blir lite bättre snart.

Kommentarer
» Evah - En av Karlstads största bloggar

Jag ska mest slappa i helgen faktiskt. :) Hoppas pluggandet går bra!

2013-04-13 | 11:44:22
URL: http://Evaaaahs.se
» Tyra

Jag ska slappa, sen imorgon ska jag till en hemlig plats med min ridklubb, vill du veta vart? Kika in på min blogg imorgon kväll!
:)

2013-04-13 | 11:52:07
URL: http://www.srymyheart.blogg.se
» Nea

Allt bra idag? :)

2013-04-13 | 15:02:58
URL: http://neabengtsson.blogg.se
» Hanna

Åh vad kul att du fick en "plats" på grönkort kursen:-D

Lycka till! :-)

2013-04-14 | 20:10:38
URL: http://medryttareen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback