Mysig skrittrunda

2013-04-29 | 22:01:44 | Ridpass | 1 Kommentarer
Idag ville jag vara hemma från stallet lite tidigare kände jag så det blev bara att jag och Zessan skrittade ut en runda barbacka. Hon skötte sig superfint och det var jättemysigt tyckte både hon och jag. Det känns så skönt att allt går så bra med henne nu och att vi inte direkt har några jobbiga problem att kämpa med. Just nu kan vi bara njuta :)
 
Det tog ju självklart ett tag ändå eftersom jag var tvungen att mocka och fixa hos båda hästarna. Men jag lyckades vara hemma nästan till klockan nio i alla fall så det var jag nöjd med. Nu tänkte jag faktiskt dra mig mot sängen lite tidigare idag. Imorse lyckades jag sova mig igenom alla mina väldigt många alarm och det måste ju betyda nånting... Så nu ska jag lägga mig tidigt och förhoppningsvis vara pigg och utvilad imorgon.
 
Godnatt på er!
 
 

Kommentarer
» Emma

åh, vilken söt häst du har! :)

2013-05-05 | 21:44:22
URL: http://ponnyliiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback