Onsdag

2013-04-10 | 06:41:28 | Allmänt | 0 Kommentarer
Efter igår måste jag bara säg att jag älskar min häst så sjukt mycket! Efter att ha kvällsfodrat och borstat igenom henne så passade jag på när det fanns lite tid över att bara sitta och mysa med henne. Ezmeralda tyckte att det var jätteroligt att gång på gång ta av min mössa och vifta med den i luften. Sen sparkade hon på den också. Haha söthästen ♥ Hon var jättemysig och ville bara stå med huvudet i min famn hela tiden. Vet inte hur länge vi stod så, men det var jättegulligt! När jag var tvungen att dra sen så såg hon helt förvirrat på mig och ville att jag skulle komma tillbaka. Så gulligt när hon är sådär mysig!
 
Idag tror jag bestämt att det var longering som stod på schemat. Förhoppningsvis håller hon inte fortfarande på med allt det där hon gjorde förra veckan, men i så fall får vi ta tag i det! Sen har jag nog inga fler planer för idag, men ni får ha en jättebra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback