På väg mot stallet

2013-04-18 | 16:53:14 | Allmänt | 1 Kommentarer
Den här dagen har gått rätt så fort faktiskt. Jag stack från skolan efter första lektionen för att åka till Borås med pappa. Jag hade en tid hos ordontologen... Sen lunchade vi på stan och åt sushi. Det var första gången jag testade det och tyckte inte alls om det. Men man kanske vänjer sig, vem vet. Som tur var så fanns det både vårrullar och kyckling också :)
 
Nu har jag precis kommit hem från skolan och ska alldeles strax dra mig bort mot stallet. Hade tänkt att rida dressyr på Zessan, men det beror på hur underlaget på åkern ser ut. Det är så grymt jobbigt att inte ha en paddock! Annars så jobbar jag igenom henne ordentligt ute på vägarna så att hon verkligen släpper i sidorna. Om jag inte minns fel så ska min lillebror Svante rida Gloi idag. Han har blivit väldigt intresserad nu när vi har en häst i lite mindre format så mamma skulle gå en runda med honom och Gloi.
 
Sorry för ett kort och tråkigt inlägg, men jag har inte mycket mer att säga just nu.
 
 
Gammal bild på skruttisen :)

Kommentarer
» Julia Axelsson

Sv: Ja det är supergulligt, Speciellt när han har så små ben också ;)

2013-04-18 | 19:36:46
URL: http://axelssonjulias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback