Så var det torsdag igen

2013-04-11 | 07:51:25 | Allmänt | 2 Kommentarer
Idag slipper vi halva dagen i skolan för att åka till gymnasiet, det blir kanske inte jättekul men bättre än att vara i skolan i alla fall. Sen blir det direkt till stallet för att rida en ordentlig runda på Ezmeralda. Hon har inte fått jobba ordentligt denna veckan alls så det är nog på tiden.
 
Igår tog vi en lång promenad istället för att longera. Det hade hunnit börja skymma när jag kom iväg till stallet och då kändes det inte så lockande att ställa sig och longera. Vi tog en jättemysig promenad istället. Ezmeralda lyssnade jättefint och höll sig precis vid min axel hela tiden utom när vi sprang. Då ville hon galoppera istället och det gick liiite för fort för mig... Vi hoppade också över några stockar som låg över en av stigarna i skogen. Zessan tyckte att det var jättekul och hoppade som bara den jämte mig :)
 
Idag är det faktiskt bara tre dagar tills vi hämtar Gloi. Jag ser fram emot det sjukt mycket, det kommer förhoppningsvis att bli jättebra!
 
Ha en bra torsdag alihop!
 
 
Gammal bild på Addicas mule

Kommentarer
» Ponnydressyr

Sv: Haha visst? :)

2013-04-11 | 10:00:14
URL: http://ponnydressyr.se
» Fanny

Fin bild! :)

2013-04-11 | 21:04:29
URL: http://fawila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback