Sista lovdagen...

2013-04-07 | 09:01:15 | Allmänt | 2 Kommentarer
Återigen sorry för den oexisterande uppdateringen igår. Jag tänker inte hålla på att dra en massa bortförklaringar om varför, men jag hade helt enkelt inte tid.
 
Men däremot har jag bra nyheter! Glois ägare var här igår för att titta på stallet och så att vi kunde diskutera lite noggrannare. Hon tyckte att det såg väldigt fint ut och att allt verkade bra. Så nu ska vi åka och hämta honom på söndag! På förmiddagen nån gång hämtar vi hem honom så att vi hinner ner till Maria och träna när vi ändå har tranporten. Jag ser verkligen fram emot det och nu får vi verkligen hoppas att det går bra med honom och Ezmeralda tillsammans sen. Vi ska vänja dem långsamt vid varandra och inte släppa ihop dem på en gång. Först ska de stå i boxarna mittemot varandra, gå i hagar nära varandra och så ska vi såklart rida ut tillsammans. Förhoppningsvis blir det inga problem sen.
 
Idag ska jag njuta av den sista lovdagen och rida ner till sjön med fika hade jag tänkt. Men vi får se... Hon skulle behöva ett rejält dressyrpass också. Det får bli som det blir. I vilket fall ska vi ta vara på det fina vädret.
 
Sen tänkte jag försöka komma ut och springa en runda också, hur svårt det än är. Det känns ju bra när man väl kommer ut liksom.
 
Vad ska ni hitta på idag?
 

Kommentarer
» Olivia Gustavsson

sv. ja visst är det?! ;D

2013-04-07 | 09:43:03
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se
» Maja - ryttarinnornas

Åh vad mysigt att rida till en sjö :) Hoppas du får en bra ridtur!

2013-04-07 | 10:02:45
URL: http://ryttarinnornas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback