Tisdag

2013-04-23 | 07:46:39 | Allmänt | 1 Kommentarer
Godmorgon på er! Jag vet att bloggningen har varit rätt så dålig på senaste tiden, men nu ska jag ta tag i det igen. Ikväll tänkte jag sätta mig och skriva lite inlägg att spara i utkast så att bloggen inte står tom de dagar jag inte hinner.
 
I vilket fall så kommer det här att bli en väldigt chill dag. Kort dag i skolan där jag dessutom inte ska ha några lektioner utan istället stå i cafét och sälja mackor typ. Sen hade jag från början tänkt rida dressyr på Zessan idag, men nu har det regnat typ hela natten så det blir nog inget... Så irriterande! Vi får väl jobba lite ute på vägarna istället eller nåt. Ska se till att ta det där träckprovet också.
 
Hoppas att ni får en bra dag!
 
 

Kommentarer
» Malin

Fin häst! :)

2013-04-23 | 20:28:21
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback