Usch!

2013-04-12 | 07:51:15 | Allmänt | 1 Kommentarer
När jag gick ut för att cykla till stallet imorse fick jag en chock när jag möttes av snö. Inte igen liksom! Det var inte så jättemycket, men ändå så att det ligger som ett lager över marken. Suck. Precis när det verkligen började kännas som vår...
 
Men det regnar nu och det ska enligt  Klart.se hålla på hela dagen och troligtvis imorgon med. Härligt... Om man tänker positivt så borde gräset verkligen börja växa sen när det har fått lite regn. Så det är ju alltid bra.
 
Idag blir det en halvkort dag i skolan. Inget speciellt kommer att hända vad jag vet. När jag kommer hem ska Ezmeralda longeras på åkern i regnet. Vi får se hur blött och halkigt det är. Om det är väldigt blött så håller vi oss nog till trav och struntar i galoppen. Men vi får se hur det blir.
 
Vad ska ni ha för er idag?
 
 

Kommentarer
» marina

sv. Tack, visst är han. :)

2013-04-12 | 09:42:12
URL: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback