Charlotte Dujardin & Valegro

2013-08-22 | 17:08:26 | Inspiration | 2 Kommentarer
Såg nyss inne på hippson att Charlotte Dujardin från Storbritannien med hästen Valegro hade satt världsrekord! Blev självklart tvungen att se hennes ritt och wow, säger jag bara. Tänk att kunna rida så bra och ha ett sånt grymt samarbete med sin häst som hon har. Det är en dröm för mig, minst sagt. Jag tycker att ni ska ta och kolla in hennes otroligt fina runda ni med om ni inte redan har gjort det, video på ritten kan ni hitta HÄR.
 
Ett grymt snyggt ekipage och förhoppningsvis en stor inspiration till många unga ryttare. Jag vet att jag blev riktigt inspirerad i alla fall. Nu jäklar ska jag och Ezmeralda få ordning på dressyren!
 

Kommentarer
» Maja

Oj vad duktig hon är! :)

2013-08-22 | 19:05:35
URL: http://twinphoto.blogg.se
» Olivia Gustavsson

sv. haha ja eller hur, så fult!

2013-08-22 | 21:55:37
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback