Fredag

2013-08-23 | 08:00:02 | Allmänt | 1 Kommentarer
Idag så blir det ingen skola för min del eftersom jag ska till tandläkaren och dra ut två tänder till. Det kändes inte som någon mening att åka till skolan efteråt med halva munnen bedövad och blödande så jag stannar hemma idag.
 
Om jag orkar ska jag fortsätta på stallstädningen ikväll om det slutat blöda då. Glois box ska göras klart och Ezmeraldas ska påbörjas, får väl se hur långt jag hinner om jag nu bestämmer mig för att ta tag i det. Sen ska Ezmeralda promeneras också, får se om jag rider Gloi och tar henne som handhäst eller bara går med henne. I vilket fall ska hon få röra på sig en timme utanför hagen. Hon har inte haltat alls nu när jag promenerat med henne några dagar, men jag vill inte sätta igång henne och börja rida helt tvärt utan vi tar det steg för steg.
 
 
 
 

Kommentarer
» Maja

Lycka till hos tandläkaren!

Vad bra att hon inte har haltat :)

2013-08-23 | 15:28:09
URL: http://twinphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback