Hemma igen

2013-08-19 | 06:43:28 | Allmänt | 1 Kommentarer
Nu är jag äntligen hemma igen efter en underbar vecka på havet med min familj. Det har verkligen varit superhärligt och riktigt avslappnande, men samtidigt är det väldigt skönt att vara hemma igen nu. Skolan börjar på onsdag för min del och det är en hel del som ska göras innan det. Självklart hade det varit härligt med några veckor sommarlov till men jag känner mig ändå rätt så redo att ta tag i hösten nu.
 
Igår när jag kom hem var det självklart nästan raka vägen bort till hästhagen med en massa godis till mina älsklingar. De verkade rätt så nöjda att se mig och vi stod och bara kelade i hagen en lång stund efter att godiset tagit slut. Supermysigt! Ezmeralda hade dessutom lagt på sig en rejäl gräsmage kan man säga. Min lilla häst är smällfet...
 
I dag ska jag gå en liten promenad med dem och se efter om Zessan fortfarande haltar. Förhoppningsvis har det blivit bättre nu när hon vilat en vecka, men vi får väl se hur det är. I vilket fall ska vi ta det lugnt de närmaste veckorna med bara promenader och longering. Om allt verkar okej efter det så kommer jag att börja skritta henne uppsuttet igen.
 
 

Kommentarer
» Olivia Gustavsson

sv. ja det var väldigt tråkigt :(

2013-08-19 | 08:05:20
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback