Lördag

2013-08-24 | 07:55:35 | Allmänt | 0 Kommentarer
Igår så blev det inte mycket gjort eftersom jag blev rätt trött av bedövningen och samtidigt hade jätteont, så någon städning i stallet blev helt enkelt inte av. Istället så lägger jag större delen av idag på att städa hade jag tänkt och ser till att verkligen få klart båda boxarna och kanske även hinner att börja städa någon av gångarna. Jag ska också ta hem en del schabrak och täcken som ska tvättas.
 
Ezmeralda hade jag tänkt antingen tänkt longera en kortis idag eller gå en promenad med. Igår red jag Gloi och tog henne som handhäst och det funkade väldigt bra även om båda hästarna var riktigt pigga. De var positiva och glada i alla fall och det är ju alltid bra. Vi får väl se hur trött jag är efter att ha städat hela dagen, haha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback