Mot jobbet

2013-08-25 | 06:37:01 | Allmänt | 3 Kommentarer
Det blev att vakna tidigt för min del idag också eftersom jag ska jobba nere på travbanan idag. Man kan ju undra när jag ska få tid att sova, haha. Jag är i vilket fall rätt så taggad över detta, det är ju bara andra gången jag jobbar där och det ska faktiskt bli roligt. Enda skillnaden mot förra gången är att hästarna går ute på dagen istället för natten nu så det tyngsta passet, med all mockning, kommer jag att få ta nu på morgonen istället för senare på eftermiddagen. Men det gör inte så mycket.
 
I mina pauser mellan passen hade jag tänkt att dra mig till stallet och fortsätta min städning där. Det är väl lika bra att hålla igång när man ändå är igång och jobbar och jag vill verkligen få det gjort. Ezmeralda ska jag promenera med en sväng ikväll tror jag. Ingen jättelång runda eftersom jag antagligen är supertrött, men så att hon får röra på sig i alla fall.
 
Men nu måste jag faktiskt sticka om jag ska hinna förbi hästarna innan jag ska vara nere på travbanan till klockan 7. Vi hörs mer senare!
 
 
 

Kommentarer
» Anita

Satan en så snygg häst :D
Trevlig blogg dessutom, här lär jag kika in fler gånger :)

2013-08-25 | 08:25:40
URL: http://siliiins.blogg.se/
» Camilla Danielsson

vad kul att jobba på travbanan, har missat det du måste göra ett inlägg och berätta mera om det =)

SV: vart bor ni då? Det borde finnas några pay and jump, pay and ride hos er med

2013-08-25 | 10:25:03
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/
» Alex

Ljuvlig bild och ursöt häst ! :D

2013-08-31 | 19:00:26
URL: http://whoiamgoingtobe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback