Onsdag 21 augusti

2013-08-21 | 07:38:09 | Allmänt | 1 Kommentarer
Idag börjar då äntligen skolan och hösten drar igång på riktigt liksom. Jag kan helt ärligt säga att jag inte är ett dugg taggad, men det får väl bli som det blir antar jag.
 
I eftermiddag hade jag tänkt att ta tag i stallstädningen ordentligt den här gången. Hästarna ska ju tas in från betet rätt så snart och det är rätt mycket kvar att göra innan det. Tänkte få städat och skurat igenom båda boxarna idag, det känns som ett rimligt mål. Sen ska jag antingen promenera Ezmeralda eller rida Gloi och låta henne gå som handhäst, har inte bestämt mig riktigt än. I vilket fall ska hon få röra på sig och komma ut från hagen lite.
 
Ha en jättebra dag alla fina bloggläsare där ute!
 
 
 

Kommentarer
» Annika

Fin häst :)

2013-08-21 | 14:24:32
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback