Sista sommarlovsdagen

2013-08-20 | 07:53:24 | Allmänt | 2 Kommentarer
Det känns lite vemodigt med sista dagen på sommarlovet kan man säga, men samtidigt ska det bli skönt att köra igång hösten och komma in i alla rutiner igen även om det betyder att det blir mer fullt upp och mindre tid att bara slappa och ta det lugnt.
 
Idag blir det en sväng på stan tillsammans med min brorsa för min del. Har lite shopping jag vill få gjort innan skolan börjar imorgon och nu är liksom sista chansen. Det blir mysigt i alla fall!
 
Jag lyckades få tag på hovslagaren och hon ska titta förbi en sväng ikväll och slå på skon. Jätteskönt att hon kunde komma så snart! Beroende på hur sent det blir kanske jag rider Gloi med Ezmeralda som handhäst som jag hade tänkt göra igår. Men som sagt – det beror på vad klockan blir.
 
Vad ska ni ha för er idag?
 
 
 

Kommentarer
» Maja

Jag ska vara hemma som typ alla andra dagar på sommarlovet, haha ;) Dock har jag två lediga dagar till då jag börjar skolan på torsdag, så det är ju ganska skönt :)

2013-08-20 | 09:15:45
URL: http://twinphoto.blogg.se
» Elsa

Sv: Så bra att du gillar den, jag blev själv väldigt nöjd! :)

2013-08-20 | 09:53:16
URL: http://eventingbyelsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback