Tisdag

2013-08-27 | 19:04:43 | Allmänt | 2 Kommentarer
Det har vart mycket de senaste dagarna och jag har varit så otroligt trött och mått allmänt dåligt så det var därför bloggen blivit lidande. Ezmeralda har lyckats få en lös sko igen och det är bara en tidsfråga innan den också flyger av. Börjar tro att det inte är ett sammanträffande utan har mer med hovslagaren att göra... Som tur är så är vår vanliga hovslagare tillbaka nu så det blir han som kommer nästa gång. Tills dess hoppas jag att vi kan få slagit på den där skon...
 
Hon har så grymt mycket överskottsenergi nuförtiden och skulle verkligen behöva sättas igång ordentligt. Lite svårt när skorna flyger hela tiden bara... I höst ska vi verkligen jobba på konditionen och bygga muskler med mycket klättring, intervallträning och långa uteritter. Behöver jag säga att jag är grymt taggad?!
 
Har endel inlägg på gång också, mycket ideér som surrar omkring i huvudet, så ni får hålla koll efter det. Ska också se till att fixa en ny photoshoot för att få lite nya fina bilder att visa.
 
 
 
Så länge får ni en gammal bild på mig och Gloi. Rätt så suddig tyvärr, men härligt var det!

Kommentarer
» Lina Green - Hon med isisen

Gud vilken bra blogg du har, menar det verkligen! :)

2013-08-27 | 21:04:25
URL: http://linaoshandy.blogg.se
» Johanna

SV: Haha, no one can see us ;)

2013-08-27 | 22:17:42
URL: http://stallvanner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback