Utvärdering av sommarmålen

2013-08-19 | 18:41:04 | Ezmeralda | 0 Kommentarer
Kommer ni ihåg sommarmålen jag satte upp i våras? Tror att det var i april någon gång som jag kom på lite saker jag ville ta tag i och verkligen fokusera på under sommaren. Nu tänkte jag att vi kan ta och se hur det gick med de där målen!

  • Kunna rida i bara repgrimma. Detta har vi nästan helt uppnått faktiskt! Jag har ridit henne i grimma några gånger utan större problem men dock inte testat med repgrimman än. Tror inte att det borde bli några problem i alla fall.
  • Hoppa en bana på låg höjd, kanske 30-40 cm. Ett mål som vi helt klart klarat, sist vi var hos Tessan hoppade vi ju faktiskt en kort bana på 60-70 cm och i Fjärås låg väl höjden på banorna på 50 cm och uppåt i alla fall.
  • Träna in den spanska skritten. Dessvärre blev detta målet helt bortglömt och någon spansk skritt har vi inte fått tränat alls, fy på lilla glömska mig. Vi får ta tag i det nu i höst i alla fall!

Hade ni några sommarmål med era hästar och klarade ni dem?
 
 
 
 Lillan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback