Nyårsafton!

2013-12-31 | 09:35:29 | Allmänt | 0 Kommentarer
Absolut sista dagen på 2013 nu då. Jag brukar alltid tycka att sista dagen på ett år är rätt så sorgligt i och med att man kan tänka tillbaka på allt det man velat göra under året men inte hunnit med och förra årets brutna nyårslöften... Däremot är det ju alltid skönt att man får en ny chans och en ny start med det nya året.
 
Jag gick faktiskt med på att jobba både idag och imorgon, tro det eller ej. Men det är ju alltid skönt med lite extra pengar och eftersom jag ändå bor så nära och inte har speciellt mycket annat för sig så kändes det som en bra idé. Vi får väl se om jag har samma åsikt när jag måste kravla mig upp ur sängen klockan 6 imorgon...
 
Förutom att jobba idag så tänkte jag hinna med att lastträna Z innan det blir dags att åka iväg ikväll.
 
Hoppas att ni allihop får en superhärlig nyårsafton! Gott nytt år på er!
 
 
 
Söta Manstone från travbanan får stå för bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback