Tisdag

2013-02-26 | 08:08:53 | Allmänt | 1 Kommentarer
Idag går jag kort dag i skolan, vilket är jätteskönt! Det betyder att jag hinner vara i stallet medans det fortfarande är ljust!
 
Hovis kommer klockan tre och jag hoppas verkligen att det går bra den här gången. Förra gången var hon helt enkelt omöjlig. Han tyckte tillochmed att vi kanske skulle behöva bedöva henne nästa gång hon skulle skos!
 
Men vi har tränat väldigt mycket sen sist. Jag har kunnat stå med en hammare och banka på alla hovarna utan problem så det kommer nog att gå bra. Och sen ska vi ta en härlig uteritt i solen, kommer bli underbart.
 
Ge mig sommar!

Kommentarer
» Carolina - Beridare på stall Assla

Åh den där bilden fick en att längta :(

Svar: Jag vet! Men bara ca en månad kvar till våren nu...
hopelessdreaming.blogg.se

2013-02-26 | 10:53:18
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback