9 juli 2013

2013-07-09 | 08:48:00 | Allmänt | 1 Kommentarer
Idag är det exakt ett år sen min förra häst och bästa vän Charm lämnade denna värld för gott. Jag har ett långt inlägg om honom som kommer upp ikväll och det var verkligen jättesvårt att skriva. Jag ska vara ärlig och berätta att jag blev helt tårögd av att skriva inlägget, det var bara så sorgligt. Det blev inte alls som jag hade tänkt, kanske inte tillräckligt känslosamt, men jag försökte i alla fall.
 
Kika in här ikväll ock skapa en egen åsikt. Låt mig gärna veta vad ni tyckte!
 
 
 
Jag och Charm några dagar innan han dog
 

Kommentarer
» Sätilaryttaren

sv; tack så mycket! =)

2013-07-09 | 15:57:39
URL: http://satilaryttaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback