Hemma!

2013-07-11 | 23:35:25 | Allmänt | 0 Kommentarer
Nu är jag hemma efter tre härliga dagar nere i Skåne med mamma och en kompis. Det var verkligen jätteroligt och väldigt skönt att bara komma bort ett litet tag. Vi var på Falsterbo hela dagen igår och såg bland annat på huntingen. Självklart blev det en sväng på mässan också, men jag kom hem med förvånansvärt lite saker och en del pengar kvar på kortet faktiskt! Vet inte om jag ska vara nöjd eller inte med detta, haha. Men de grejerna jag köpte är jättefina och jag är jättenöjd med dem. Förutom ridbyxorna som jag lyckades köpa fel storlek på...
 
Om någon är intresserad av ett par beigea helskodda ridbyxor från Mark Todd i storlek 34/36 så kan ni slänga iväg ett mejl till [email protected]. Jag kan lägga upp några bilder lite senare om ni vill för det är väldigt fina ridbyxor.
 
 
Sen kan man ju vara som jag och föredra att rida i shorts... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback