Regnig morgon

2013-07-30 | 10:04:07 | Allmänt | 0 Kommentarer
Jag vet inte om man ska vara glad eller inte för regnet som smattrar mot taket. Å ena sidan så är det jättebra för det är så otroligt torrt överallt just nu, men samtidigt känns det så tråkigt när det är regnigt och grått. Dessutom ska det hålla på i två dagar nu så att ridas hem hästarna från Berghem känns inte som det roligaste direkt... Det ska också åska hela dagen så något långrittsväder är det inte.
 
Men det kommer vi nog att göra ikväll skulle jag tro. Nu på dagen har jag ett ställe jag ska till, nämligen en travbana som ligger rätt nära där vi bor. Jag ska hälsa på där och få se hur de dagliga arbetsuppgifterna ser ut, för sen ska jag förhoppningsvis få börja jobba där på helgerna! Kommer säkert bli både jättekul och lärorikt hoppas jag!
 
Ni får ha en jättefin dag och jag hoppas att vädret ser bättre ut där ni bor. Inlägg om en helt fantastisk hoppträning kommer upp senare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback