Charm

2013-06-24 | 13:05:00 | Inspiration | 2 Kommentarer
Jag fick ett önskemål för ett tag sen om att jag skulle skriva ett inlägg och berätta om Charm och jag lovar, det kommer. Men det är så otroligt svårt att sammanfatta de fyra bästa åren i mitt liv med den underbaraste hästen jag någonsin träffat. Jag skulle kunna skriva ett inlägg på flera tusen ord och ändå inte ens nämna hälften av allt som finns att säga om honom. Det finns bara så mycket!
 
Det kommer antagligen ta ett tag innan inlägget kommer upp eftersom jag vill att det ska bli perfekt, men jag hoppas verkligen att det blir värt att vänta på. Om ni vill underlätta lite så skulle ni kunna ge mig lite tips på vad exakt det är ni vill veta om honom och vår tid tillsammans.
 
 
Favoritbilden ♥

Kommentarer
» Kajsa Johansson

Känner som dig, det är omöjligt att sammanfatta något sådant! Ska bli spännande att läsa inlägget när det kommer upp :)

2013-06-24 | 13:12:30
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
» Maja ~ Ryttarinnornas

Längtar tills det inlägget kommer! :)

Jag vill veta mest vad ni sysslade med(om ni hoppade mycket, mycket NH eller dressyr), hur Charm var i sättet och så vidare :)

2013-06-24 | 13:45:42
URL: http://ryttarinnornas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback