Dagen

2013-06-12 | 12:47:00 | Allmänt | 2 Kommentarer
Idag ska jag förhoppningsvis få ridit Ezmeralda för första gången på över en vecka. Hovslagaren kommer någon gång på eftermiddagen för att sko båda hästarna och förhoppningsvis hinner jag rida ut en sväng efter det. Jag vill mest känna hur hon känns och låta henne få springa av sig lite. Vi har vår första hoppträning någonsin imorgon och jag vill helst slippa att hon är som en tickande bomb då. Speciellt när det inte är en privatträning heller utan att det kommer vara andra hästar där. Mamma kanske skulle hänga med ut ikväll men annars sticker vi ut själva.
 
Sen är det lite vanliga saker som ska fixas idag också. Det ska köras bort vatten till hagen, sadlarna ska putsas eftersom de troligtvis ska lämnas tillbaka imorgon båda två och lite annat småfix. Annars passar jag på att ta det lite lugnt och njuta av sommarlovet.
 
Har ni läsare fått sommarlov ännu?
 

 

Kommentarer
» isabellaa

Vilken fin bild!

- Allt bra? :)

2013-06-12 | 13:16:46
URL: http://www.nattstad.se/isabellalovisa
» Maja ~ Ryttarinnornas

Vi får sommarlov på fredag! :)

2013-06-12 | 17:06:45
URL: http://ryttarinnornas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback