Hagbyte

2013-06-10 | 20:30:14 | Ezmeralda | 2 Kommentarer
Härligt att veta att ni är med mig! Idag har statistiken skjutit uppåt igen och en hel hög fina kommentarer har trillat in. Jag blir verkligen jätteglad av alla fina ord! Inspirationen är på topp och jag ska försöka hålla den uppe så gott det går. Tips om vad ni vill läsa om är välkomna!
 
Idag har det egentligen inte hänt speciellt mycket i hästväg. De små rackarna har fått byta hage och går nu istället i en jättehage med enorma mängder gräs. Sen går det en hög får i samma hage också, men det brydde de sig förvånansvärt nog inte om alls. Fåren går och äter i ena änden av hagen och hästarna i den andra. Skönt att det inte blev något bråk i alla fall!
 
 
 
 

Kommentarer
» Caroline - Foto | Gran canaria | Mamma

Ja, så brukar jag själv göra :)

Tack så jätte mycket snälla!! :)

2013-06-10 | 21:11:19
URL: http://carrosungar.blogg.se
» Linn

sv: ja verkligen!
allt bra med dig? :D

2013-06-11 | 07:37:57
URL: http://linnhagstedt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback