Lugn dag

2013-06-25 | 08:23:17 | Allmänt | 1 Kommentarer
Godmorgon! Jag gick upp tidigt idag för att lämna min lillebror på fritids. Så jag fick en liten springtur i morgonsolen, det var härligt! Förhoppningsvis så håller det fina vädret i sig resten av dagen!
 
Idag så hade jag tänkt att testa det nya bettet. Vill nog inte rida ut på det första gången så det blir ett lätt dressyrpass på någon åker. Vi har fortfarande ingen sadel så det får bli barbacka som vanligt. Jag borde verkligen få bra balans av allt detta barbackaridande!
 
Annars ska jag nog mest ta det lugnt idag. Vara hemma och spendera kvalitetstid med mina fina hästar. Såna dagar behöver man ju också ibland.
 
Vad ska ni ha för er?
 
 
 

Kommentarer
» Maja ~ Ryttarinnornas

Att man får bra balans av barbacka ridande är verkligen sant! Vi red jättemycket barbacka innan vårshowen på ridskolan(varenda lektion i typ 8 veckor), och balansen efter de lektionerna var superbra, hehe :)

2013-06-25 | 10:20:27
URL: http://ryttarinnornas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback