Måndag

2013-06-24 | 07:56:36 | Allmänt | 1 Kommentarer
Idag så blir det en sväng in till Hööks för mig och mamma. Vi tänkte utnyttja sista dagen som dom har 15 % på hjälmar och västar eftersom jag verkligen behöver en ny hjälm. Flög ju med huvudet före in i ett staket och fick hjärnskakning med min hjälm. Det var visserligen ett tag sen det hände, men bättre sent än aldrig. Jag ska också kolla efter ett nytt bett till Ezmeralda. Det hon har nu har hon tuggat så mycket på att det blivit repor och små gropar på vissa ställen och jag tror inte att hennes mun mår så bra av det. Skulle vilja ha ett liknande tredelat som hon har nu, fast med fasta ringar istället. Jag har hört att det ska funka bättre på hästar som henne. Annars så blir det ju ofta att lite allt möjligt smått och gott följer med hem, men jag tänker hålla i pengarna och spara det till Falsterbo istället.
 
Sen ikväll ska jag försöka mig på att rida prinsessan i bara grimman igen. Det kommer inte att vara så fruktansvärt varmt idag så förhoppningsvis får hon lite lättare att fokusera på mig utan en massa irriterande insekter överallt.
 
 
 

Kommentarer
» Camilla

Man byter hjälm alldeles för sällan egentligen =S... Man borde vara mera rädd om sitt huvud!!

SV: Vad sött min gammel häst gick med får förr

2013-06-24 | 13:00:24
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback