Nya järnskor på pållarna

2013-06-13 | 14:08:44 | Ezmeralda | 2 Kommentarer
Igår fick hästarna då alltså äntligen nya skor och det var verkligen välbehövligt. Gloi skötte sig precis som jag förväntat mig som den gentleman han är, men Ezmeralda däremot visade inte direkt sin bästa sida mot hovslagaren. Igen... Det var sjukt mycket flugor i stallet och hon var helt tokig och kunde knappt stå stilla en sekund. Men Janne är så duktig så skorna kom på i alla fall.
 
Efteråt var det tänkt att jag och mamma skulle rida ut en sväng men det fick vi ställa in eftersom min mage svullnade upp till dubbla storleken och jag hade otroligt ont. Kvällen spenderades istället i soffan med Pretty Little Liars.
 
Idag så ska vi då alltså iväg och hoppträna för allra första gången och det får väl gå som det går. Hon är ju inte riden på nästan två veckor så jag antar att det kommer att bli som att sitta på en tunna dynamit. Jag har i alla fall inga krav mer än att vi ska ha det roligt och försöka ta det så lugnt som möjligt. Mer om det kommer såklart ikväll!
 
 
 

Kommentarer
» Tuuli Elmgren

Sv; Tack!

2013-06-13 | 16:47:30
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
» Olivia Gustavsson

sv. ja det ska bli jätteroligt! Hoppas jag med :)

2013-06-13 | 21:27:21
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback