Regnig morgon

2013-06-26 | 09:00:29 | Allmänt | 1 Kommentarer
Vart är sommaren???
 
I vilket fall så var jag uppe tidigt idag med för att lämna lillebror på fritids. Jag har inte så mycket planerat för dagen än så länge mer än att jag ska få gjort rent kameran, som är jättedammig av någon anledning, och träffa en kompis.
 
Är lite velig om Ezmeralda borde få vila idag efter ett rejält pass igår och en garanterat ansträngande hoppträning vi ska på imorgon. Lite vila skulle vara bra för henne, men samtidigt tror jag att jag måste få testat bettet igen innan hoppträningen. Kan inte riktigt utvärdera hur det funkar på henne efter igår eftersom hon första halvan av passet var jättestressad och helt tokig. Vet inte om det berodde på bettet, alla bromsar eller att Gloi var kvar i hagen och skrek efter henne. Det kanske blir att vi skrittar ut en väldigt lugn runda så att jag i alla fall kan känna efter om hon verkar trivas på det.
 
Jag har några inlägg som förhoppningsvis kommer upp under dagen, bland annat om ridpasset igår och en del nya bilder. Mer live-uppdatering blir det ikväll!
 
 
 

Kommentarer
» Sofie

Fin blogg!
Sv: Ja verkligen! :D

2013-06-26 | 10:31:45
URL: http://sofiejansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback