Idrottslyftet

2013-03-13 | 11:56:00 | Ezmeralda | 1 Kommentarer
Klubben jag rider för, Fjärås Ryttarförening, har blivit sponsrad av idrottslyftet nu under våren och sommaren för att utveckla oss tävlingsryttare. Även fast jag och Ezmeralda kanske inte riktigt platsar som tävlingsekipage än... I vilket fall så innebär det att vi får flera träningar och liknande nästan gratis!
 
Detta får vi:
 

 ♦ 2 hoppträningar

♦ 2 privatlektioner dressyr

♦ 1 föreläsning av veterinär om hästens vanligaste sjukdomar

♦ 2 teorilektioner hästkunskap

♦ 1 uppridning dressyrprogram

♦ Hopp-prov bana med stilbedömning

♦ Teoriprov

♦ Avsutten träff i höst med filmvisning och mingel

 

Rätt så nice eller hur? Jag är jättetaggad för detta, det kommer att bli superkul! Mamma anmälde oss igår kväll och vi börjar med vår första privata dressyrträning den 21 mars tror jag att det var. Det kommer nog att bli jättenyttigt för oss. Susanne och Karina är jättebra tränare, det vet jag från när jag red där på ridskolan, och det kommer bli kul att höra vad Susanne har att säga om vår utveckling hittills. Sist hon såg oss var när jag provred Ezmeralda nere på ridskolan. Det var andra gången jag red henne och hon var lite nervig kan man säga efter att ha stått i tre veckor.

Tack så mycket till idrottslyftet för denna chansen!

 
 

Kommentarer
» - S C H N A I L G U L L -

Nej vad coolt! Hoppas det blir kul!
Kram!

PS, är du kanske intresserad av ett bloglovinbyte? Hör av dig i såfall!

2013-03-13 | 13:34:25
URL: http://schnailgull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback