Mellanlandar hemma

2013-03-01 | 15:58:56 | Stallet | 1 Kommentarer
Har alldeles nyss kommit hem från bussen och stannar bara till här hemma en snabbis för att äta en macka och ladda mobilen.
 
Linda hämtar oss om 45 minuter så jag har liite bråttom kan man säga!
 
Men ville bara kika in och säga hej eftersom jag vet att uppdateringen inte har varit den bästa idag. Något speciellt ni vill läsa om eller undrar om mig eller Zessan? Tänkte sätta mig ikväll och skriva en hel hög inlägg och tips är mer än välkomna ;)
 
Nu blir det bort mot stallet och förbereda Ezmeralda för lastning!
 
 
 
 
 

Kommentarer
» Tuuli Elmgren

Sv; Visst är han (;

2013-03-01 | 16:09:08
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback