Monday morning

2013-03-18 | 07:45:15 | Allmänt | 0 Kommentarer
Jag kan sällan vara den enda som har svårt för måndagar. De känns alltid så långa och tar aldrig slut samtidigt som man fortfarande är lite seg efter helgen. Nej, en stor diss till måndagar från mig!
 
Fast att solen skiner och himlen är blå är inte fel alls. Våren känns inte så långt borta nu ändå och det är skönt. Bara snön smälter bort så blir det perfekt. Jag har precis varit borta i stallet som vanligt. Möttes av en väldigt trött Ezmeralda, hon har troligtvis träningsvärk från igår, sötisen. Men hon verkade rätt nöjd med att få stå och äta sitt morgonhö ute i solskenet.
 
Idag börjar jag mina två veckor med prao. Jag ska, som ni kanske redan vet, praoa i ettan på Sätilaskolan... Det var inte direkt mitt val. Jag försökte få en praoplats hos en veterinär men alla ville bara ha folk över 18 som synd var. Så istället ska jag spendera tiden med att rätta matteböcker eller vad man nu gör hos småbarnen. Det kan nog bli intressant det med.
 
Ezmeralda får vila idag eftersom hon gick så hårt igår. Jag tar nog ut henne på en kortare promenad för att hon ska få röra på benen, men annars får hon bara ta det lugnt.
 
 
 
En annan suddig bild från igår. Men visst är hon fiiin! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback