Onsdag

2013-03-13 | 09:37:32 | Allmänt | 0 Kommentarer
Så har nästan halva denna veckan gått nu... Jag stannade hemma idag också eftersom min mage fortsätter att bråka med mig. Däremot så känner jag mig lite piggare i huvudet och ska försöka ta tag i lite plugg och skriva några åsiktsinlägg till er. Vi får väl se hur det går med det.
 
Var borta hos prinsessan för en stund sen och hon mår fint. Däremot har hon rätt så mycket överskottsenergi att bli av med. Hon börjar få lite bättre kondition nu när vi verkligen har tagit tag ordentligt i hennes träning och då blir det ju att hon inte kan stå så många dagar på rad direkt. Idag får jag se till att hon får komma ut och röra sig. Det kanske blir att jag släpper henne i storhagen eller longerar om jag orkar.
 
Dessutom har det snöat under natten... Usch! Precis när man trodde att våren var på väg så kommer vintern tillbaks. Igen. Vi har tröttnat på den kan man säga. Fast nu ska det bli kallt resten av veckan, så våren känns rätt långt borta just nu.
 
Ni får ha en jättebra dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback