Sjuk...

2013-03-12 | 17:46:52 | Allmänt | 5 Kommentarer
Nu har uppdateringen blivit lite dålig igen, jag är ledsen för det, men jag lyckades oturligt nog dra på mig en släng av någon slags magsjuka i söndags kväll. Spenderade en hel del tid på att spy och mår fortfarande inte helt 100...
 
Idag och igår har jag lyckats se varenda äckligt romantiska Disneyfilm som finns. Har sett så många filmer att jag tappat räkningen. Någon som har något bra filmtips? Det känns som att jag har sett i princip allt nu.
 
Zessan fick vila igår. Pappa var borta och mockade och fixade åt henne. Idag får vi se hur det blir. Ska försöka gå en sväng med henne så att hon i alla fall får röra på sig lite. Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon så att vi kan rida.
 
Förresten så måste jag bara säga att hon var sjukt fin på uteritten i söndags. Eller ja, hon var fin mellan de stunderna när hon var livrädd och stegrade... Haha :) Men det var helt okej. Det blåste jättemycket och vi skulle dessutom rida förbi en hage med grisar, så man kan fatta att hon blev lite hispig. I övrigt var hon avslappnad och helt underbar. Har faktiskt aldrig ridit ut och haft henne så avslappnad och i form innan. Jättekul!
 
Ska försöka hålla igång bloggen lite bättre nu när jag har slutat att spy. Har ni något speciellt ni vill läsa om? Eller kanske se bilder på? Säg bara till!
 
 
 

Kommentarer
» Hannah och Vendela - Hästblogg ♡

sv: alltså det beror lite på vem det är som bloggar. Jag tycker själv det är roligast att läsa när flera bloggar då det blir olika tankar och inlägg. alla är ju olika i skrivandet. Sen om den som bloggar själv är duktig och skriver intressanta inlägg spelar det ingen roll. Utan det jag är ute efter på en blogg är motivation på inlägg och skrivandet. Inte alltid kul att läsa inlägg som bara är felstavade hela tiden. Ibland kan det vara roligare att läsa om man skriver någorlunda rätt. Som t.ex då!

Tack för din kommentar :D

2013-03-12 | 18:42:34
URL: http://bpoonysar.blogg.se/
» Jessica

Sv; Visst är dom! :)

2013-03-12 | 18:57:59
URL: http://ponnylovers.se
» Madelene Friberg

sv; Hihi ja, hon är så söt så jag avlider.. haha! Men brukar alltid vara så att man tycker sina egna ponnyer är finaste/vackrast/sötast ;)

2013-03-12 | 20:48:23
URL: http://madelenefriberg.blogg.se
» Madelene Friberg

sv; Hihi ja, hon är så söt så jag avlider.. haha! Men brukar alltid vara så att man tycker sina egna ponnyer är finaste/vackrast/sötast ;)

2013-03-12 | 20:48:27
URL: http://madelenefriberg.blogg.se
» Madelene Friberg

Haha oj, det kom två styckna.. min data har lite problem!

Iaf så glömde jag att säga att din blogg är jättefin :)

2013-03-12 | 20:51:07
URL: http://madelenefriberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback