Tillbaka

2013-03-10 | 08:38:50 | Allmänt | 3 Kommentarer
Jag är ledsen att jag har varit borta och att uppdateringen har varit riktigt död de senaste dagarna. Jag har haft fullt upp, men nu är jag tillbaka! Inlägg om fredagens träning kommer upp lite senare. Jättekul var det!
 
Igår var jag i Göteborg med lillebror och mamma hela dagen. Vi skulle träffa min moster och det var jättetrevligt. Det blev lunch, en hel del shopping och sen fika på det. En riktigt mysig dag var det. Men man kan säga att jag brände lite mer pengar än jag hade tänkt... 
 
Stallet igår blev en snabbis på kvällen och lite längre på morgonen. Då släppte jag henne i storhagen för att hon skulle få springa av sig lite och fotade henne när hon sprang runt. Fick en hel del riktigt fina bilder.
 
Idag ska jag hinna med en väldigt massa plugg. Sista veckan innan praon betyder att de ska klämma in alla prov och inlämningsuppgifter just då... Vid ett-tiden tänkte jag dra mig bort mot stallet för att rida ut på prinsessan. Hade tänkt att vi skulle prova en ny ridväg, men denna gången utan någon risk att vi kommer vilse, haha. Men där borde vara isfritt och bra underlag nu. Så det blir en lite längre uteritt med fokus på traven. Vill också kunna galoppera utan att hon drar iväg som hon brukar.
 
 
Bild från igår. Fler kommer upp senare :)

Kommentarer
» Frida Fransson - En satsande dressyrryttare

sv: tack så jättemycket! :)

2013-03-10 | 09:11:50
URL: http://FriidaFransson.blogg.se
» Hannah och Vendela - Hästblogg ♡

Åh vad fin! Vad kul att du börjat med bloggandet igen, ska bli kul att följa! :)

2013-03-10 | 09:37:26
URL: http://bpoonysar.blogg.se/
» Theresia & Sophie

Sv: Tack! :)
Va fin blogg du hade!

2013-03-10 | 10:01:02
URL: http://staybrave.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback