Tisdag

2013-03-26 | 07:59:46 | Allmänt | 2 Kommentarer
Godmorgon på er! Hoppas att solen skiner lika varmt och härligt hos er som det gör här. Nu känns det som vår på riktigt!
 
Igår var veterinären här för att kolla på Zessans tänder. Jag var på praon så jag var inte med, men enligt pappa hade det gått jättebra och veterinären tyckte att hon hade jättefina tänder. Alltid skönt att höra!
 
Idag ska vi rida ut bort mot sjön tror jag. Jag kommer hem tidigt eftersom högstadiets bussar går tidigt idag så då slipper jag vänta. Förhoppningsvis håller det fina vädret i sig också! Hade tänkt att vi skulle fokusera mycket på att flytta för skänkeln idag. Skogsvägar är ju perfekta för att göra sånt jobb på.
 
Jag har ännu ett försök till ett åsiktsinlägg som kommer upp senare. Det är lite rörigt, men kika in vid 12-tiden och säg vad ni tycker!
 
 

Kommentarer
» smilla

Gud vad fin häst!!! :')

2013-03-26 | 20:59:21
URL: http://smillaastrom.blogg.se
» Ella

Vilken söt häst!! :) Vad roligt att du har en unghäst också, de är så roliga att jobba med :D

2013-03-27 | 15:05:14
URL: http://ellalucia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback