Tisdagmorgon

2013-03-05 | 07:54:41 | Allmänt | 1 Kommentarer
Godmorgon på er allihop! Jag har just varit borta i stallet och fodrat och släppt ut min lilla prinsessa.
 
Idag är jag hemma tidigt så jag tänkte att vi skulle ta och rida ut en lång runda. Kanske till och med ta oss bort till sjön. Där borta finns flera jättelånga travsträckor där vi kan jobba på konditionen och lite med skänkelvikningar. Men vi får väl se helt enkelt! 
 
Vill bara säga tack för att ni kikar in här och läser vad jag har att säga! På bara en vecka här har statistiken kommit upp i samma som den förra bloggen jag bloggade på hade varje dag! Igår var det dessutom besöksrekord! Och tack för alla fina kommentarer, de värmer verkligen!
 
 
 

Kommentarer
» My - myheltenkelt.blogg.se

Fin bild!

Svar: Tack!
hopelessdreaming.blogg.se

2013-03-05 | 17:55:52
URL: http://myheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback