En lång dag...

2013-05-05 | 22:14:21 | Allmänt | 1 Kommentarer
Nu är jag helt färdig efter en lång men väldigt lyckad dag. Det kom otroligt mycket folk och var liv och rörelse hela tiden. Jättekul!  Jag fotade väl drygt 500 bilder och till min stora glädje blev de flesta av bilderna fina och i bra kvalitet även när jag laddade in dem i datorn. Väldigt nöjd med mig själv faktiskt, haha.
 
Alla hade fullt upp hela tiden kändes det som. Vi körde en väldigt massa rundor på hönsbingon, fikan hade kö hela tiden och hästarna hade fullt upp. Så alltså väldigt lyckat. Även på marknaden och allt det andra var det en väldigt massa människor hela tiden.
 
Ezmeralda fick ju vila idag och hon verkade rätt nöjd med det. Jag och Sanna var borta och pysslade med dem en stund för ett tag sen men annars har de bara fått ta det lugnt och chilla hela dagen.
 
Här kommer några bilder slumpvis valda bilder från dagen. Vill ni se mer är det bara att säga till :)

Kommentarer
» Nelly

Det låter som en lyckad dag och så bra bilderna blev :)

2013-05-06 | 17:27:25
URL: http://justanothermortal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback