Godmorgon!

2013-05-15 | 08:01:33 | Allmänt | 1 Kommentarer
Idag är det äntligen dags för betessläpp! Just nu ser vädret rätt regnigt och grått ut, men om man ska våga tro på metereologerna så ska det bli soligt och fint ikväll i alla fall. Jag och mamma ska rida ut en runda innan vi släpper dem. Troligtvis tar vi det rätt så lugnt eftersom jag och Zessan ska åka och träna imorgon och då behöver hon ha tillräckligt med energi. Men en lugn runda i alla gångarter blir nog perfekt.
 
Nu ska jag dra mig mot skolan för att ha No-prov. Satt uppe hela kvällen igår och pluggade så förhoppningsvis fastnade lite av det i alla fall. Vi hörs senare!
 

Kommentarer
» Ponnydressyr - Sara

Sv: Ja fyy :/

2013-05-15 | 14:45:43
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback