Härligt väder

2013-05-10 | 08:57:15 | Allmänt | 4 Kommentarer
Det är så otroligt fint väder idag! Hästarna såg riktigt lyckliga ut när jag släppte ut dem imorse. Och nu är det snart dags för betessläpp också. Det känns nästan som att vi hoppade över våren i år och går direkt på sommaren utan att fått ha en riktig vår först. Inte mig emot direkt, lite sommar skulle inte alls sitta fel!
 
På schemat idag står det först och främst teori i Fjärås på förmiddagen. Vet inte riktigt vad det är vi ska lära oss men det är en av de sakerna som ingår i Idrottslyftets sponsring så jag antar att det är viktigt. Det blir dessutom lite kul att vara där nere igen. Har inte varit där på ett tag. Om man inte räknar veterinärföreläsningen i tisdags då...
 
Ezmeralda ska jag nog rida ett dressyrpass på ikväll. Med fokus på att hon ska kännas lika fin som förra veckan och verkligen bli lösgjord. Ska se om min brorsa har kommit hem då så att jag kanske kan få med honom ut med kameran. Skulle verkligen behöva lite våriga bilder.
 
Igår var jag, pappa och Svante ute på äventyr och köpte en riktigt bra grej som verkligen kommer underlätta saker för mig och Ezmeralda. Kan ni gissa vad det är? Den första som gissar rätt kan få en länkning! Rätt svar kommer ikväll :)
 
 

Kommentarer
» Tuuli Elmgren

Sv; Tack så mycket, kul att du tycker det :D

2013-05-10 | 09:27:48
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
» Camilla

Ja våra ska oxå få gå ut snart väntar bara på att maskproverna ska bli klara sen ska dom få gå ut och mumsa lite mera gräs än vad som finns i deras vinterhage...

SV: Ja han var fin bitvis underpasset men i dte stora hela så ville han inte vara med idag

2013-05-10 | 09:49:52
URL: http://bbqridtravare.blogg.se
» Johanna

Svar: Vad kul att du trivs så bra i din ridklubb :). Det är jätteviktigt att man trivs =))

2013-05-10 | 10:21:19
URL: http://finanora.blogg.se
» M

Sommaren hoppade verkligen på direkt! Jag hade ju uppskattat lite härlig vår först. :)

2013-05-10 | 11:00:48
URL: http://Marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback