Lördagsplaner

2013-05-11 | 09:59:11 | Allmänt | 0 Kommentarer
Hej på er allihop! Härligt med lördag, eller hur?
 
Idag så ska jag gå på bröllop faktiskt. Min mammas kusin eller nåt sånt ska gifta sig så det ska vi åka på hela familjen. Tråkigt nog får inte jag och mina brorsor komma på efterfesten utan istället ska vi ha mormors hus för oss själva tydligen och sova där. Jag tänkte se till att få pluggat inför dubbelprovet i No eftersom vi ändå kommer ha något bättre för oss.
 
Ezmeralda och Gloi ska Mikael ta hand om så de är i goda händer. Världens klart bästa stallägare! Jag får dra bort dit och pussa lite extra på dem innan vi åker bara. Jag gillar egentligen inte alls att åka ifrån mina djur utan blir jätteoroligt och tror alltid att något kommer att hända. Men det kommer nog att gå jättebra. Hoppas jag... haha!
 
Igår var Lovisa med och knäppte en del bilder på ett väldigt ovanligt dressyrpass... Men mer om det kommer i ett eget inlägg senare!
 
Ha en bra dag nu!
 
Smakprov på bilderna! Ett väldigt blött ekipage kan man säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback