Mitt största problem som ryttare

2013-05-22 | 16:15:00 | Allmänt | 0 Kommentarer
Det allra största problemet jag har när jag rider är att jag alltid lyckas titta ner på hästens hals. Det är en jättedålig ovana jag verkligen försöker bli av med då hela min sits påverkas av detta. Men det är väldigt svårt att jobba bort. Jag får liksom nästan känslan av att hon kommer försvinna om jag inte hela tiden har blicken på henne. Jättekonstigt jag vet, men det är något jag verkligen måste tänka på att inte göra. Det har blivit bättre det senaste halvåret men är fortfarande inte borta.
 
 
Det här är en typisk bild för hur det kan se ut. Ni kan se hur hälen åkit upp, överkroppen blivit mer framåtlutad och att Ezmeralda inte riktigt kände sig bekväm med situationen och drog upp huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback