Morgon på betet

2013-05-16 | 07:51:44 | Allmänt | 0 Kommentarer
Har alldeles nyss varit borta på gården för att ge Ezmeralda sin frukost och kolla till dem. Man kan säga att min lilla häst inte alls njuter av sitt sommarlov... Istället springer hon omkring som om hon hade eld i baken och skriker efter de andra hästarna borta i stallet. Tydligen duger inte Gloi som sällskap... Hon var helt svettig och jättetrött, lillan. När jag cyklade hemåt igen hade hon lugnat sig lite i alla fall, men jag ska dit och kolla till dem en gång till innan jag drar ner till bussen. Förhoppningsvis vänjer hon sig snart!
 
Idag ska vi ju åka iväg till Fjärås för att dressyrträna för första gången. Det är den första av de privatträningar som Idrottslyftet sponsrar klubben med och det ska verkligen bli jättekul! Om Ezmeralda har någon energi kvar då alltså...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback