Onsdagsplaner

2013-05-29 | 07:09:09 | Allmänt | 2 Kommentarer
Idag hade jag tänkt testa något helt nytt för både mig och hästarna. Ezmeralda har sin vilodag idag, men jag tänkte rida Gloi och ta med henne som handhäst. Har bara gjort det en gång tidigare, med Charm och Bastant förra sommaren. Antingen kommer det att gå jättebra eller så går det fullkomligt åt skogen. Vi får hoppas på det bästa!
 
Om det funkar så är det ett bra sätt att motionera båda hästarna på samma gång de dagarna mamma inte hinner rida, vilket är rätt så många dagar. Gloi slipper dessutom stå själv kvar i hagen och det är ett stort plus då han blir verkligen jättestressad och springer runt som en galning tills Ezmeralda och jag kommer tillbaka.
 
Men först är det en skoldag som ska genomlidas. Har en jobbig So-redovisning som knappt är halvvägs klar än att bli klar med...
 
Ha en bra dag hörni!
 

Kommentarer
» Tuuli Elmgren

Sv; Tack!

2013-05-29 | 07:16:19
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
» Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; ahaaa, men det verkar som att ni köpte henne ändå! :)

2013-05-29 | 15:34:22
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback