Sista skoldagen

2013-05-08 | 07:46:15 | Allmänt | 1 Kommentarer
Sen blir det långhelg! Superskönt!
 
Idag ska ett spanskaprov klaras av och jag hoppas verkligen att det går bra. Satt och råpluggade i flera timmar igårkväll så förhoppningsvis ger det lite resultat. Spanska är inte direkt mitt svåraste ämne, men man vill ju alltid ha så bra betyg som möjligt :)
 
Ezmeralda ska ridas idag. Vi får troligtvis sällskap av mamma och Gloi. Det blir nog mysigt tror jag. Ska försöka jobba igenom henne lite med skänkelvikningar och framdelsvändning om det går. Sen kanske vi kan hinna med ett dressyrpass imorgon.
 
Veterinärföreläsningen igår var välsigt intressant faktiskt. Det var såklart endel man hört förut, men samtidigt massa nya saker. Jag lärde mig en hel del bra saker jag ska tänka lite extra på i framtiden.
 
Ha en bra dag nu allihop!
 
Söta kissemisse får stå för bilden ♥

Kommentarer
» Camilla

vilken fin liten kisse =D

2013-05-10 | 09:43:40
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback